lunes, 17 de enero de 2011

Bags for less than 15 €??

Hello!

I'm going to show you some of my bags that I bought for less than 15 € (20 $). Some of them are still available (marked with an *) and some are very old. I wanted to show you the older ones anyway, because what really matters to me is showing you the main idea of "bags for less than 15 €". I wanted to show you, that you can buy pretty and good things without giving away a lot of money. I love designer bags, don't get me wrong, but I also love to buy things at a good price, bargains always make me happy! I'm not telling you to buy whatever you find that is cheap, because that can be more expensive at the end. The bags I'm showing you are good quality bags for a very good price (some less than 3€), that's what I'm going for. 

I hope you like them! 

¡Hola! 

Hoy voy a enseñaros algunos de mis bolsos que he comprado por menos de 15 € (20 $). Algunos de ellos se pueden comprar aún (marcados con un *) y otros son bastante viejos. Quería enseñaros los viejos también, porque lo que realmente me importa es la idea general de "bolsos por menos de 15 €). Quería enseñaros que se pueden comprar cosas bonitas sin gastarse mucho dinero. No me malentendáis, me encantan los bolsos de diseño, pero también me encanta comprar cosas a un buen precio, ¡los chollos siempre me hacen muy feliz! No os digo que compreis cualquier cosa que encontréis barata, porque eso puede ser más caro al final. Los bolsos que os enseño son de buena calidad a un muy buen precio (¡algunos por menos de 3 €!), y eso es a lo que me refiero. ¡Bueno, Bonito y Barato!

¡Espero que os gusten!




Primark

Primark*

Blanco *

Primark

Zara

Primark

Blanco*

Primark*

Click to enlarge
Clickea para agrandar




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Intense Debate